Pages

Thursday 17 May 2012

SAYA BUKAN ORANG BAIK



✿~ Saya BUKAN ORANG BAIK tapi saya mempunyai CITA-CITA untuk menjadi baik.. bila saya tegur KESALAHAN orang lain bukan bermakna saya hendak tunjuk alim/baik cuma itu juga menjadi TELADAN BUAT DIRI SENDIRI supaya tidak berkelakuan begitu.. hodoh dan HINA rupanya jika kita berkelakuan seperti TIADA AGAMA..

✿~ Saya bukan orang baik tapi saya mempunyai cita-cita untuk menjadi baik, marilah semua kita BERUBAH.. KIAMAT SUDAH DEKAT, itu dapat saya rasakan.. berubahlah semua sementara masih ada MASA dan PELUANG..

✿~ Saya bukan orang baik tapi saya mempunyai cita-cita untuk menjadi baik.. InsyaAllah, saya akan terus MENDOAKAN kalian semua dan saya sendiri agar ditetapkan hati dan ISTIQAMAH dalam mencari cinta Ilahi..Amin..

p/s : Saya PUJUK kalian, saya SERU kalian dan saya AJAK kalian ke arah KEBENARAN dan KEBAIKAN kerana saya SAYANGKAN kalian semua..♥♥

sumber : lelaki soleh idaman wanita


No comments:

Post a Comment